【 作者: YLYOO 】

Day 1 [17.4.2019, sunny]
香港復活節的假期, 我們本來報團去四川玩。 旅行團沒有辦成最後改遊去山東。

離開青島機場, 我們前往濰坊市,一個以手作風箏聞名的城市。 裏面除了展示大嘅風箏 , 賣嗰啲手做風箏好貴 。全團都冇人買 。



YL沒有嚟到 , 我就帶佢送畀我隻公仔一齊影相。


除咗風箏呢度仲有手作年畫---真的好漂亮, 原來呢個中國國粹, 賣五蚊一張。 係咪好抵呢? 結果我哋呢咁實際嘅香港人---梗係唔買啦。







Day 2 [18.4.2019, cloudy]
一早六點 起身用過早飯, 匆匆港趕往泰山市 , 泰山(中國五嶽之首,古名岱山,位於山東省中部,主峰玉皇頂,海拔1532.7米。)

講返泰山係孔子故鄉, 梗係唔係啦, 但係山上面的確有孔廟。 咁你又知唔知 孔子的故鄉在哪兒?自己google下, 或者等我文末開估.


大陸禁止宗教, 所以孔廟前香壇都係畀鐵鏈重重鎖住。



今天視野不佳, 所以在山下外望風景好一般, 反而在上山的旅程見到的風景還漂亮得多。





泰山頂最有價值----墨寶, 古人冇cable car, 徒步到達泰山山頂(6000級) 已經好厲害, 還要留下這麼美麗的字跡。 其實是塗鴉;)

這些塗鴉成為泰山的圖騰, 若果泰山沒有這些墨寶, 相信今天登山嘅人, 或許只有住在泰安附近的人吧。









由於水平線升高泰山已經冇1545米




Day 3 [19.4.2019, cloudy]
今天這個景點簡直是騙錢, 濟南黃河出海口, 好似一個工地。 團友們興致勃勃嘅喺度自拍。8-)

















離開了這個黃河景點, 我們到達鼎鼎大名的大明湖(面積81萬平方米,湖水面積約46萬平方米,約佔舊城的三分之一。大明湖公園大門有郭沫若手書「大明湖」匾額,門首一副楹聯「四面荷花三面柳,一城山色半城湖」)。 詩人寫兩句, 即刻普通景點都變咗五星級景點。 不過大明湖的確幾靚。








趵突泉(三股泉水成一線緊密排列,齊聲迸發,聲勢浩大,乾隆皇帝稱為「第一泉」)。 ... 【繼續閱讀】

背包客棧授權轉載於 PChome